Thursday 31 December 2009

Isnin aku cuti...

 
Aku tidak mengisi borang cuti pun untuk hari Isnin itu tapi memandangkan ada perkara aku perlu buat so aku cuti dululah hari Selasa masuk office baru aku mohon cuti. Pagi-pagi lagi sudah keluar sebab nak pergi settle kan perkara aku itu. Bila pergi ramai sungguh orang...last last En Muz cakap tak pelah kita datang semula petang nanti.
Sooo aku singgah pasaraya sekejap untuk beli sedikit barang bahan-bahan untuk dimasak untuk lunch nanti... Lunch itu aku masak Ikan Bawal Masam Manis dengan sayur sawi putih campur cendawan dan kemestian telur dadar...untuk lunch kami...ermm pertama kali masak ikan bawal begitu Alhamdulillah dapat pujian dari En Muz...sodap dan ranggup sekali...u like it...i like it too...hikhik........

Dinner pula kami ke Pizza Hut untuk rasa keluaran terbaru itu...masa keluar ke farmasi untuk cari ubat Nur Dini Sorfina terus En Muz membawa kami ke sini request by Nur Akalili...ermmm aku sudah tidak berapa nak lalu makan pizza itu maybe aku sudah layan sup dengan breakstik dan Hut Platter...lagi lagi letak Hut Platter itu depan aku dan Dini so nak semuanya kami berdua yang habiskan padahal En Muz yang sibuk order...hehehe...Tengok lea Nur Dini layan sup sampai begitu sekali...Nur Akalili pula tak habis-habis layan aiskrim dia...Alhamdulillah seronok dan kenyang...

 

2 comments:

Ms Haslina said...

nyampah tul kan tgk rupa pizza baru tu kan...rupa kat iklan menarik..bila sampai kat restoran..ermmmm indah khabar dari rupa...

maidatul said...

yup yg ini akma mcm tak suka sgt...lagi pun restoran ini tak best lea...mesti nak tempat biasa gak baru syokkk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails