Monday 28 June 2010

Coklat tidak boleh dipisahkan...

Minggu lepas sudah habis berjalan di Alamanda Putrajaya punyalah jauh pula aku ajak hubby shopping barang dapur. Mulanya hubby ingat aku nak gi Giant Shah Alam ke or yang dekat ngan area Putrajaya tapi aku nak pergi Giant Batu Caves da...Apakan daya suami yang prihatin selalunya akan memberi peluang dan ruang untuk si isterinya membuat pilihan...terima kasih sayang...

Ramai orang sungguh disana sampaikan troli barang hubby kena cari di area parking sebabnya troli didalam sudah habis...biasalah jika membeli barang pada hari Sabtu atau Ahad plastik beg akan di cas rm0.20 untuk sekeping. Makanya semasa membayar aku kenalah susun barang dalam plastik beg elok-elok agar tidak perlu mengambil plastik beg yang begitu banyak. Rasanya dalam empat keping plastik yang aku guna setelah disusun barang dengan teratur sekali...hehehe...



Anak beranak kalau dengan coklat memang tak boleh berpisah...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails