Monday 28 June 2010

Putrajaya

Erm pagi pagi lagi hubby sudah suruh bersiap untuk ke Putrajaya. Tapi tak keluar awal juga. Jam 1130 baru kami bergerak kesana. Hubby nak pergi JPN aku ikut sahaja. Jalan depan ke JPN ditutup sebab ada event larian berbasikal kot sebab tengok banyak sangat orang-orang berbasikal. Betullah itu kan. Maka hubby kena ikut jalan belakangnya. Nasib still boleh ke JPN kalau tidak adoi malas pula aku nak berjalan jauh-jauh nie. Tak sampai sejam pun semuanya settle. Masa itu da masuk Zohor so kami dengar Azan berkumandang ingatkan Masjid bersar di Putrajaya rupanya Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin betul-betul belakang JPN so singgah sanalah solat...Besar dan sangat selesa. Satu konsep pengudara yang bagus, hubby suka sangat cara Masjid itu dibina lama kami disana. Nyaman dengan angin dari luar dari semua arah...Anak dara aku berdua itu lagilah seronoknya ada benda yang boleh dia bermain. 
Sorfina memang kena tukar baju lain habis baju dan seluar basah...

Lepas keluar dari masjid nie aku ajak hubby pergi Alamanda saja jalan-jalan sudah tersampai kat sinikan. Sebenarnya aku haus hehehe...so kami ke A&W layan air kat sana...dua gelas besar rootbear, satu burger dan ais cream waffer...Puas....

Dahaga dan lapar rupanya...hehehe...

Aku dan hubby juga layan ais cream waffer ini...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails