Sunday 6 June 2010

Sudah tukar menu

Dalam empat lima hari juga lah Akalili asyik suruh aku masakkan lempeng untuknya...bila aku sampai sahaja rumah duduk rehat dan kemas apa yang patut Akalili pun datang sambil pegang perutnya..."Ummi perut akak buunyilah...lapar kot...Ummi masakkan lempeng untuk akak boleh"...Bila aku cakap "kita makan nasi ajelah sebab da siap untuk makan"...Akalili "tak nak makan nasi akak nak lempeng jugak Ummi"...Aku "oklah Ummi masak dulu" begitulah setiap hari aku kena masakan lempeng untuknya....

Tetapi semalam semasa Akalili minta lempeng aku sudah tekad untuk masakkan menu lain pula untuknya...so aku masakan kek marble pula...bukan apa tak larat juga aku duk tiap hari nak makan lempeng...aku kalau lempeng yang tak di uli itu memang kurang sikit...kalau nak menguli nanti lama pula kena tunggukan. Maka semalam menu Akalili sudah bertukar dengan kek marble.

kek marble yang belum dimasukkan ke dalam oven...

Kek yang siap untuk dimakan...hehehe...

Di minum bersama Teh O sgt kurang manis...Waalaaa...


3 comments:

Ms Haslina said...

wahhhh sedapnyer...lama da x buat kek...

BMX photo said...

Assalamu alaikum....
salam kenal 0_0

maidatul said...

biasa2 jea akak...buat2 jgn tak buat...mesti sodappp...^_^



BMX ~ Waalaikummusalam...
salam kenal juga...terima kasih singgah... ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails