Friday 4 June 2010

Terima kasih Ya ALLAH

 we laughing...
we crying...
together you and me...
i never leave you alone...


Erm...semalam adalah hari yang sangat menguji aku...tapi aku rasa tak lah teruk sangat ujian yang
ALLAH bagi itu. Tapi dalam hati Ya Allah aku benar-benar mohon kesabaran dariMu dan aku bersyukur masa itu sebab dengan mengingatiMu aku rasa ini adalah ujian kecil berbanding orang lain yang hilang segala-galanya dan syukur padaMu aku masih dapat hadapinya walaupun inilah pertama kali ianya terjadi dan tanpa diduga.

Semuanya berlaku dengan pantas tanpa diduga. Lunch hour tiba-tiba hubby call ajak keluar makan. Amboi seronoknya dalam hati pergi makan dengan suami dan anak-anak yang aku sayang. Tapi masa makan memang aku takde selera sungguh. En Muz beria suruh makan aku makan sikit saja selebihnya hubby yang habiskan. Selepas siap makan-makan hubby hantar aku ke office semula. Dalam jam 1510 aku balik dari tingkat 2. Ada call dari hubby....tiba-tiba hubby cakap..........erm aku terdiam....macam mana boleh jadi macam ini...aku cool kan diri...hubby cakap on the way nak ambil aku...ok find aku tunggu dan sediakan apa yang perlu. Mulanya aku malas nak ikut En Muz tapi tak sedap hati pula...so aku follow sekali untuk settle kan apa yang patut...dalam jam 1640 alhamdulillah semua settle...

Alhamdulillah syukur padaMu Ya ALLAH...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails