Friday 4 June 2010

Shah Alam

Ahad - 30 Mei 2010
Malamnya pula aku dan semua ke Shah Alam tajuknya menghantar Cik Awa balik ke UiTM. Sampai Shah Alam sudah Maghrib gitu so eloklah kami solat dulu before kami semua pergi dinner. Solat di Masjid Shah Alam ishh sudah lama sungguh aku tidak ke Masjid besar ini last yang aku pergi masa aku dan hubby tengah loving loving couple gitu, itu pun hubby yang ingatkan...Akak nie bukan pelupa tapi banyak sangat tempat yang nak diingat...heheheh...
Lepas solat aku dan semua dinner di area Tasik. Pictures di bawah adalah apa yang aku makan. Semua pakat-pakat makan mee, kueh tiew, mee hoon dan hubby makan nasi goreng melayu. Peh memang  best la aku rasa nasi goreng hubby pedas dan daging merahnya pun marvelous...lastly aku tukar menu dengan hubby hehehe...terima kasih ya sayang sebab memahami kerenah isterimu ini.

Cantonese Fried Noodle my dinner

Tekak yang inginkan masam-masam...akulah itu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails