Tuesday 29 June 2010

Mengidam pulak...


Memang mengidam sungguh nak makan kentang sambal yang di campurkan dengan ikan bilis dan telus...So malam minggu hari itu lepas balik dari membeli barang dapur aku masak ini. Mudah dan cepat. Puas rasanya dapat makan sambil meratah sekali. Rasanya sudah berbelas tahun juga aku tinggalkan masakan ini. Since berkahwin aku tidak pernah masak tiba-tiba pula baru ini memang teringin sangat nak makan. Alhamdulillah...
Masakan ini juga kesukaan adik perempuan bongsu aku. Masa bujang-bujang dulu kalau malas nak masak beria-ria aku masak ini memang adik aku tu selera makan siap meratah. Bila aku masak hari itu teringat kat dia...kalau dia ada mesti dia suka...erm tapi kami jauh...

3 comments:

Ms Haslina said...

ini mmg fav akak juga....suka gitu...

~Cinderella~ said...

aahh...saye pun suke bangat sih...:-p

maidatul said...

akak memang sedap makanan itu...

cik anem pun suka ya...bagus2..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails