Monday 26 April 2010

anak comot takut dimarahi

Nampak itu anak kecil yang comot tengah takut dimarahi...kesnya sibuk nak makan ais krem sendiri macam inilah jadinya...hehehe...bila aku tegur sahaja Sorfina terus nak lari masuk bilik then aku cakap stop masa itu jugalah Sorfina berhenti dan terpinga-pinga takut dimarahi...padahal aku nak cuci dan mandikannya sebab sudah comot...alahai takkan lah Ummi nak marah adik, adik bukan faham apa-apa pun lagi...c",)

"gelagat sungguh mencuit hati, love both of u baby"

Erm macam sudah bosan pula aku nak layan Pizza Hut ini tetapi apakan daya anak-anak dan suami tercinta punya pasal aku ikutkan juga. Padahal Akalili just cakap nak makan Pizza tup tup keluar dari SOGO kelmarin hubby terus ikut yang pelik-pelik sikit dan stop di Pizza. Sudahlah perut aku masih kenyang sebab makan lunch pun sudah lewat gitu. Hubby suruh aku order, erm apalagi aku order Pizza yang baru itu Chunky Loaded dan  Iced Lemon Tea untuk aku sebab aku sangat haus bukan sangat lapar...hehe. Lagipun yang baru ini nipis dan oklah aku layan sepotong. Tapi sup memang aku tak layan habis sebab bukan sup cendawan huwaaa...so aku rasa sikit then bagi pada hubby habiskan.
   
DAN yang ini Akalili punya Pizza tapi sos tomato itu saja yang dia habiskan Pizza pula memang tidak diusik....memang faverote Akalili sos tomato...


Aku layan air ini...hausssnyerrr....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails