Wednesday 28 April 2010

hujan panas silih berganti

Erm hari ini perjalanan hidup aku seperti biasa. Belum jadi apa-apa yang luar biasa...mudah-mudahan akan jadi luar biasa nanti...hikhikhik...sekarang ini aku sudah tidak pasti musim apa...maksud aku musim panaskah? atau musim hujan kah? tapi yang aku tahu hujan dan panas silih berganti sekarang ini...susah sungguh nak mengagakkannya sekarang ini...


 
Pictures di atas adalah makanan yang aku ambil masa lunch tadi without nasi hanya ikan pari bakar dan sotong bakar...dengan hari yang panas terik itu mood untuk makan nasi adalah kurang so aku makan lauk sahaja bersama air panas pula tu..ikan pari bakar pun tidak dapat aku habiskan...erm macam biasalah kalau nak makan bakar-bakar ini pergilah ke Jalan Bellamy... Macam-macam ada... Tapi la ni aku tak rasa yang macam aku rasa dulu dulu...macam sudah kurang rasanya...or maybe tekak aku je kot sebab aku tengok orang lain bukan main layan makanannya...dan ramai dan ramai juga pelanggan yang datang ke kedai ini. Entahlah macam yang aku cakap tadi lah kot kepanasan itu membuatkan aku hilang mood untuk menikmati makanan...

2 comments:

Ms Haslina said...

gambar nampaknyer sungguh menarik...tp x pernah pg situ lagi...klu time musim panas ni..pastu pergi situ....conpem mcm ilang selerakan...panas sana sini..

maidatul said...

kat sana memang bestlah akak macam2 seafood ada tapi itulah maybe kepanasan itu buat hilang selera...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails