Wednesday 21 April 2010

Seminar....Message Bergambar...

Hari ini aku sampai awal di office sebabnya aku ada hadiri seminar Autodesk AutoCAD 2010 and 3DS Max Design 2010 Technology...erm memang best betul yang latest version ini. Aku yang tak involved dengan penggunaan software ini pun teruja melihat penerangan yang diberikan, inikan pula my colleague yang memang involved dengan benda-benda ini huh lagilah sangat teruja...

Dalam pada aku mendengar penerangan yang diberikan banyak pula la sms yang masuk dari bos akulah, dari kawan akulah...oklah aku reply masa tea time nantilah...tapi tiba-tiba vibration call pula...alih-alih tengok hubby, kenapa pula nie. Aku tak jawab pun maybe saja-saja call sebabnya kesukaannya memang asyik call aku jea lagi pun mungkin hubby sudah lupa yang aku ada seminar hari ini. Lepas itu hubby MMS gambar pula...ialah hari ini hubby ada kelas menembak so aku ingat saja-saja hantar pictures kelas menembaknya. Lepas itu aku dapat lagi satu pictures dan message. Ya Allah, aku terus keluar dan call hubby. Risau pula aku tengok pictures dan message yang hubby hantar mana tidaknya kelongsong peluru sudah masuk dalam baju dan melecur di leher...Lepas call dan tanya semua ok ke tidak barulah aku lega sikit sambil aku berdoa semoga Allah sentiasa permudahkan urusan suamiku itu...amin...

Seminar pun habis awal so aku terus balik sebab hati aku masih lagi risaukan hubby :(... Alhamdulillah semuanya ok...Boleh hubby cakap alah cikit saja lah macam kena $$$$bite itu sahaja.
Aku terus buat muka garang amboi...amboi...amboi tak kiannya sakit tu...nak buat lawak lagi, tak tahu kita ini risau bangat...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails