Monday 19 April 2010

Jalan-jalan Kuala Lumpur

Semalam petang aku ada kerja di Kuala Lumpur. Aku sudah bagitahu hubby yang aku hendak pergi so lepas Asar begitu semua siap-siap untuk menemankan aku ini. Tetapi nampak tak gambar atas itu masih sempat lagi nak melawat Pokok Rozel yang sedang rancak berbunga dan berbuah. Sepatutnya memang semalam adalah aktiviti berkobun tetapi aku pula sibuk dengan sedikit kerja yang perlu aku lakukan di Kuala Lumpur. Tetapi oklah kot nanti hujung minggu ini mesti Buah Rozel sudah boleh dipungut. DAN bolehlah direbus untuk jadikan air pati rozel pula. Sudah lama gitu rasanya tidak minum air rozel buatan sendiri ini...
Gambar di bawah pula adalah di salah sebuah Hotel di Kuala Lumpur, aku ada kerja disitu lah...

Dari pukul 1830 aku disana sampai hampir pukul 2000 baru settle kerja DAN terus cari tempat solat mujurlah senang dan selesa orang tak ramai sebab suraunya di parking area maybe orang lebih tertumpu dalam bangunan itu sendiri. Sudah settle semua kami terus mencari makanan, lapor jangan cakaplah Akalili pun sudah bising lapar...lapar yang sikenit sorang lagi itu lagilah nampak sahaja 7Eleven terus nak pergi and we are decide to take away McD sahaja dan makan dalam kereta sambil melihat pemandangan malam nan indah ciptaan ALLAH itu...Alhamdulillah

2 comments:

Ms Haslina said...

cian ari minggu pun kena keja..
x pernah rasa air rozel lagi..

tapi adik ckp business air rozel mmg laku..
hikhik

maidatul said...

keje sendiri saja akak sudah lama benar tangguhkan sbb abang bz sgt bila tanya ok apa lagi terus pergi...Alhamdulillah settle...

tulah akak ramai sungguh yg minat ngan rozel kami itu ..alhamdulillah sekali masak memang byk sungguh buahnya...
air rozel memang sedap dan byk khasiat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails