Friday 2 April 2010

First Time.

Alhamdulillah Jumaat kembali lagi dan aku masih sempat merasanya lagi...hari yang sentiasa di nanti-nantikan oleh setiap orang yang menunggu. Esok cuti yehh..Aku macam biasa pasti seronok apabila hari Jumaat tiba..Esok lusa dapat bersama-sama dengan puteri-puteri kesayangan aku itu. Seronok..

Sejak dua menjak ini hati aku mula ingin mencuba itu dan ini. Bukan sebab tengok orang or apa tapi tiba-tiba hati ini terasa ingin mencuba. Lastly aku beranikan diri untuk mencuba. Jumaat lepas aku datang office dengan mengenakan jubah moden ini...rasanya inilah pertama kalinya mengenakan jubah mungkin kot. Sudah lama kalau aku pergi jalan bila ternampak jubah aku akan berhenti dan lihat itu dan ini dan tanya harganya sekali. DAN En Muzlinor pun banyak kali sudah suruh aku ambil jika berkenan tapi aku kata saja nak tengok bukan apa pun. DAN last two week hari itu aku jalan-jalan dan ambil juga beli...

 Ini pun saiz baju besar...saiz M xde aku amik L sebab berkenankan. Akak kedai itu suruh aku ambil saiz S...gilo ko apo nak dodahkan susuk badan...walaupun aku tak pakai 'susuk'...hehehe...aku pakai jumaat lepas...

 
me today...

3 comments:

Ms Haslina said...

cantik aaa jubah tu..padan dgn akma..baper rm ni..teringin gak..hehehe
part kasut tu tak sesuai dgn jubah..

wah wah wah..tudung da lain tu...akak jea yg belum cuba2 lagi pakai tudung gitu...

maidatul said...

biasa-biasa je akak...beli-beli jangan tak beli...
selipar tu untuk lari dalam office jelah akak memang tak sesuai.

tudung tu hehehe...cuba-cuba jgn tak cuba...

Ms Haslina said...

cakap mulut mmg nak cuba..tp ntah bila ntah nya nak cuba...hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails