Friday 2 April 2010

Balik awal...

Erm semalam aku macam bosan sahaja duduk di office...nasiblah belah petang itu aku ada kerja di Menara PJD so belah petang aku keluar lewat sikit ke Menara PJD dan settle kan kerja disana terus cabut balik...huhuhu...then sampai rumah awallah...aku singgah kedai untuk beli ice-cream untuk anak-anak comel yang sudah tunggu di rumah...hehehe...sampai jea bukan main seronok lagi Sorfina...macam biasa mereka akan salam aku dan peluk cium bagai...itulah buatkan hilang segala kepenatan aku bekerja seharian. Walaupun berjam-jam berada di atas jalan raya...aku puas...

ISNIN dan Selasa ini aku akan menghadiri Kursus Geometric Design Of Airport. Harap-harap ianya menyeronokkan dan aku dapat memanfaatkan ilmu-ilmu yang diberi...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails