Wednesday 7 April 2010

Kasih sayang seorang abah...

Erm aku bangun pagi-pagi lagi sebab aku tak siap paking apa-apa pun untuk ke Pahang tapi aku tengok satu beg sudah siap untuk aku...erm terima kasih sayang tolong siapkan barang keperluan aku disana...aku ambil mana yang tak cukup dan paking lagi...masa aku bangun aku tengok muka En Muz macam sangat mengantuk...aku tanyalah kenapa macam letih saja ni...rupanya malam tadi En Muz berjaga banyak kali sebab Akalili asyik terjaga sebab tidak sihat demam...ya Allah aku sedar sekali saja masa itu dalam kul dua lebih...selepas itu memang aku sudah tidak sedarkan diri...yang hubby pun tak kejutkan aku buat sorang-sorang sahaja...mungkin hubby tengok aku penat sangat kot sebab aku bukan yang tidurnya mati...kalau anak-anak bergerak sedikit pun aku boleh sedar inikan pula mengegek demam...hubby siap bangun bagi ubat bagai pada Akalili aku still tidak sedarkan diri...erm penat sungguh ke aku sampai begitu sekali...mungkin kot...DAN itulah kasih sayang abah untuk anaknya. Ingat masa Akalili kecil dulu kalau demam demam ini memang kami akan bergilir-gilir menjaga...ada sampai satu masa Akalili tidur dalam pangkuan abahnya sambil duduk...itulah pengorbanan kasih sayang seorang abah pada anak-anak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails