Friday 9 April 2010

Bila...dada sakit...

Erm pagi tadi sampai office pun awal...tapi aku rasa macam ada yang tidak kena...oh ya! Dada aku rasa sakit sekali dan nak bernafas pun seakan sukar...terus ke pantry minum kopi 'o' dan sekeping roti yang di salut jem strawbery pastu terus duduk di meja siapkan kerja yang agak banyak...tapi aku seperti resah gelisah sahaja lagi hinggalah ke lunch pun begitu DAN aku asyik sibuk dengan dunia dan kerja aku...badan ini rasa nak duduk sahaja tanpa berjalan-jalan dan aku lebih selesa dengan mendiamkan diri...aku rasa lain sahaja...jiwa seperti kosong...erm kenapa pulaklah aku ini...kawan ajak pergi lunch pun aku tak mampu...terasa seperti tiada nafsu untuk makan...rasa penat sekali untuk bergerak kesana sini...so tinggallah aku seorang di office...aku tidak berhenti berfikir kenapa ya...kenapa ya...sakitnya dada ini...macam ada sesuatu yang aku tidak keluarkan...tersimpan buat aku sakit di dada...sampai ke petang aku begitu...

Dirumah aku macam biasa...memasak siapkan itu dan ini...terus makan untuk dinner...masuk waktu solat maghrib aku pun terus berwuduk dan mengerjakan solat...lama aku ditikar sejadah...baru aku tahu kenapa aku sakit dada...bila dada aku sakit aku perlu mencari ketenangan disitu dan keluarkan segalanya...sesungguhnya ALLAH Maha Besar...semoga DIA berikan aku kesihatan yang baik dan ketenangan jiwa...amin...

2 comments:

Ms Haslina said...

pelan2 akma..mungkin penat sangat juga tu..bawa berehat yea...

maidatul said...

kadang2 lebih suka pendam itu dan ini bila da byk dada yang jadi mangsa tapi bila sudah luah padaNYA semua pulih kembali...
alhamdulillah...^__^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails