Friday 16 April 2010

Yang Terindah - Dakmie c",)

Semenjak KAU hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
KAU mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

KAU yang bernama CINTA
KAU yang memberi rasa
KAU yang ilhamkan bahagia
Hingga AKU terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama KAMU

KAU yang bernama CINTA
Kau yang memberi rasa
KAU yang ilhamkan bahagia
Hingga AKU terasa indah

KAU yang bernama CINTA
Hingga AKU rasa indah


Dakmie Nama Penuh : Azmee Bin Abdul Manaf
Tempat Lahir : Negeri Sembilan
Kerjaya : Pemuzik, Penyanyi
Kemahiran : Main Alat Muzik
Yang Terindah - Dakmie c",)

Tiba-tiba buka TV3 sudah ada cerita ini. Baru tengok semalam Adamaya tak silap aku cerita ini sudah banyak episod.  Aku mula suka pada lagu ini masa tengok I'm Not Single lah. Tiba-tiba aku terdengar lagi lagu ini semalam dalam cerita Adamaya - Akasia jam 1830ptg-1930ptg itu pun pukul 1900ptg baru aku dapat tukar ke siaran TV3 sebab sebelum itu adalah waktu bersiaran untuk Akalili dan Sorfina...
Kisah cinta tiga segi antara Lisa Surihani (Maya), Hussein Ruffedge (Adam) dan Faizal Usop (Dani).
Adam berkahwin dengan Maya atas pilihan keluarga dan kemudian ‘bersegi’ pula dengan Dani    Kisah cinta pasangan berkahwin muda. Cerita Adamaya ini lebih kurang cerita I'm Not Single tapi lelaki iaitu suami kepada Maya(Lisa Surihani) bukanlah Farid Kamil seperti dalam I'm Not Single kalau Farid aku layan jugak kot tapi ok lah kalau sempat aku layan juga cerita romantik ini. Aku tengok movie ini kat wayang pun sebab kawan aku yang sorang itu beria-ria ajak. Ok lah aku pergi tengok dan ok aku suka sebab aku belum tengok cerita romantik macam ini dalam movie selalu cerita khayalan sahaja. Tetapi sekali itu sajalah lepas itu tak de pun aku layan cerita macam itu lagi sebabnya my partner tak berapa nak layan cerita begitu tapi kalau aku suka aku paksa gak layan...hehehe...c",)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails